ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

در حالت عادی پیرانا به انسان یا هر نوع جانور دیگر که زخمی شده باشد و در آب قرار گرفته باشد نیز حمله ور می شود. به طور مثال اگر یک گاو زخمی از روی یک پل به درون رودخانه ای که پیرانا در آن زیست می کند، پرت شود در حدود 15 دقیقه ی بعد استخوانهای گاو بر روی آب مشاهده می شود. و این کار معمولاً توسط یک گروه از پیراناهای بالغ قابل انجام است.
اگر پیراناها گرسنه شوند و یا با موجودات زخمی روبرو شوند ، می توانند یک موجود بزرگ را تنها در 15 دقیقه کاملاً به اسکلت تبدیل کنند ، که در این کلیپ شما می توانید حادثه ی اسکلت شدن یک بچه توسط این ماهی را در رودخانه آمازون ببینید.





تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

برچسب ها

کلیپ اسکلت کردن انسان توسط ماهی گوشت خوار , دانلود کلیپ اسکلت کردن انسان توسط ماهی گوشت خوار , دانلود کلیپ اسکلت شدن انسان توسط ماهی گوشت خوار , دانلود کلیپ اسکلت شدن یک بچه توسط ماهی گوشت خوار , اسکلت شدن یک بچه توسط ماهی گوشت خوار , وقتی پیرانای گوشت خوار به انسان حمله می کند , وقتی پیرانا در 15 دقیقه یک انسان را میخورد , کلیپ خوردن شدن یک بچه توسط ماهی پیرانا در 15 دقیقه , تبدیل شدن یک بچه به اسکلت توسط ماهی پیرانا در 15 دقیقه , وقتی انسانی توسط یک ماهی پیرانا کاملاً خورده می شود , وقتی پیرانا انسان را میخورد , وقتی پیرانا انسان را در 15 دقیقه میخورد , وقتی پیرانای شکم سرخ حمله به انسان می کند , کلیپ حمله پیرانای شکم سرخ به یک بچه , بچه ای که توسط ماهی پیرانا به اسکلت تبدیل می شود , کلیپ تبدیل شدن یک بچه به اسکلت در رودخانه آمازون توسط پیرانا , وقتی پیرانای آمازون یک بچه را به اسکلت تبدیل می کند , کلیپ اسکلت شدن یک بچه توسط پیرانای رودخانه آمازون , وقتی پیرانا یک بچه را کاملاً اسکلت میکند , کلیپ اسکلت شدن کامل یک بچه توسط پیرانای گوشت خوار ,

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش