ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!
DMCA چیست و اگه اخطاری از گوگل دریافت شد چه کنیم
خیلی از افرادی که وب مستر هستند در مورد DMCA اطلاعات کافی ندارند و وقتی از گوگل اخطاری دریافت می کنند ، نمی دونند باید چه کاری انجام بدهند و نگرانی شدیدی پیدا می کنند که مبادا سایتشون نابود نشه و به لیست سیاه گوگل نرند.

DMCA در ابتدا از کشور آمریکا شروع شد و حتی آرمی هم که در بالا می بینید که مربوط به همین DMCA هست با در بر داشتن پرچم آمریکا نشان دهنده همین موضوعه که سر منشاء اون آمریکا بوده .
گوگل هم چون در آمریکاست در درجه اول از قوانین این کشور پیروی میکنه ، و سایتی در این خصوص هست که هر لینکی رو به عنوان کپی کننده معرفی کنه گوگل در اولین فرصت این لینک رو از نتایج جستجو حذف میکنه
و سپس به صاحب اون سایت پیام میده که بر مبنای این قضیه لینک شما حذف شد در صورتی که اعتراضی دارید می تونید از این لینک اقدام کنید.

از طرفی در بسیاری از مواقع گوگل کشور ایران رو محروم کرده و میگه این قابلیت برای کشور شما وجود نداره ، چون آی پی شما رو به عنوان ایرانی شناسایی میکنه

در صورتی که از گوگل پیغام بر مبنای DCMA NOTIC دریافت کردید. نگران نباشید ، چون گوگل قبل از پیام دادن به شما لینکتون رو از نتایج جستجو حذف کرده ، و ضمناً اعتراض شما به هیچ جایی نخواهد رسید ، حتی اگه با شما باشه ، بدون نگرانی به کار خودتون ادامه بدید و مطمئن باشید نتایج جستجوی لینک های دیگه شما به مشکل نخواهد خورد.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش