ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

علت تنفر نانسی اجرم از ایران و ایرانیان

جمعه 14 مهر 1396 مدیر وبسایت اخبار , اخبار , 3151 بازدید
علت تنفر نانسی اجرم از ایران و ایرانیان چیست ؟

نانسی اجرم یکی از خواننده های معروف عربی از ایرانی و ایرانیان متفر است و حتی طراحی سایت خود را به گونه ای انجام داده بوده که وقتی آیپی ایرانی وارد سایتش بشود به او فحش داده شود و از سایتش بیرون انداخته شود . و همه جا به بدترین عناوین و بدترین دشنام ها از ایران و ایرانی حرف میزند . علت این همه تنفر این است : چند سال پیش نانسی در یکی از کنسرت هایش ایرانیان را فقیر و گرسنه خواند ، چند ماه بعد که در ترکیه کنسرت داشت . یک ایرانی تمام بلیط های کنسرت او را خرید و با دو سگ وارد کنسرتش شد ، زمانی که نانسی اجرم با تعجب به او نگاه میکرد ، اون بیان کرد که تمام بلیط های کنسرت تو را خریداری کردم که برای سگ هایم برنامه اجرا کنی و آن ایرانی کسی نبود جز بیژن پاکزاد. (روحش شاد)

--------------------------------

بیژن پاکزاد (زادهٔ ۱۵ فروردین ۱۳۲۳ در تهران - ۲۷ فروردین ۱۳۹۰ بورلی هیلز) طراح و تولیدکننده سرشناس ایرانی-آمریکایی لباس‌های مردانه و عطر و ادکلن بود. او با نام تجاری بیژن شناخته می‌شد.

بیژن در سال ۱۳۵۲ به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد و در سال ۱۹۷۶ میلادی فروشگاه ویژه خود را در بلوار رودیو درایو واقع در بورلی هیلز افتتاح کرد. بازدید از این فروشگاه تنها با داشتن وقت قبلی امکان‌پذیر است.

بیژن همچنین به خاطر داشتن اتومبیل‌هایی نظیر بنتلی آزور زرد رنگ با تزیینات داخلی مشکی و صندلی تمام چرم و سیستم داخل آن ، مرسدس بنز اس‌ال‌آر مک لارن مشکی، فراری اف۴۳۰ زردرنگ، رولزرویس فانتوم کوپه زرد رنگ و بوگاتی ویرون معروف بود. مجله Vanity Fair در سال ۱۹۸۹ نام بیژن را در لیست شیک‌پوش‌ترین‌های (خوش تیپ ترین‌ها) جهان خود قرار داد.
نمایی نیمه از بوتیک بیژن، ساختمانی با معماری مدیترانه‌ای و به رنگ زرد در بلوار رودیو درایو.

بیژن در روز ۲۶ فروردین ۱۳۹۰ در محل کارش در خیابان رودئو در بورلی هیلز دچار سکته مغزی شد و در گذشت. مراسم بزرگداشت بیژن دو هفته بعد از مرگش در دانشگاه کالیفرنیا، لس‌آنجلس برگزار شد که در آن ۷۰۰ مهمان اختصاصی از جمله هنرمندان ایرانی ساکن آمریکا و ۱۲۰۰ مهمان عادی حضور داشتند؛ در این مراسم پیام تسلیت برخی از افراد غیر حاضر از جمله فرحناز پهلوی قرائت شد. جورج هربرت واکر بوش، رئیس‌جمهور اسبق ایالات متحده آمریکا نیز پیامی به مناسبت مرگ بیژن پاکزاد ارسال کرده‌بود که توسط نیکولاس پاکزاد، پسر بیژن قرائت شد.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش