ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

اطلاعات فیلم مرد آهنی 4 - 4 Iron Man

شنبه 04 بهمن 1393 مدیر وبسایت اخبار , 8855 بازدید
اطلاعات فیلم مرد آهنی 4 - 4 Iron Man
مرد آهنی 4 - Iron Man 4
رابرت داونی جونیور که هفته قبل اعلام کرده بود در سن ۵۰ سالگی بازی در نقش مرد آهنی/ آیرن من را کنار می‌گذارد، رسما گفت در قسمت چهارم مجموعه فیلم «مرد آهنی» بازی نخواهد کرد.

این بازیگر 48 ساله سینما می‌گوید تهیه کنندگان مجموعه فیلم «مرد آهنی» برای نقش اصلی آن، باید به دنبال یک بازیگر تازه بگردند.

با این حال، داونی جونیور اعلام کرد که در قسمت دوم و سوم مجموعه فیلم ابرقهرمانانه و کمیک استریپی «آونجرز / انتقام‌گیران» نقش مرد آهنی را بازی خواهد کرد.

وی هم اکنون در حال انجام مذاکره با کمپانی والت دیزنی و شرکت مارول برای امضای قرارداد بازی در دو قسمت جدید مجموعه فیلم «آونجرز» است.

داونی جونیور می‌گوید:« دیگر حوصله و توان آن را ندارم که در نقش اصلی یک فیلم ابرقهرمانانه مثل «مرد آهنی 4» ظاهر شوم. اما اگر گروهی از ابرقهرمانان در فیلمی مثل «آونجرز» 2 و 3 باشند، آن وقت من هم در کنار آنها بازی خواهم کرد.»

رسانه‌های گروهی هفته قبل به نقل قول از این بازیگر گفتند وی قصد بازنشستگی دارد و در سال 2015 که 50 ساله می‌شود، دیگر در نقش مرد آهنی بازی نخواهد کرد.

اما وی به صورت رسمی نگفته بود تا سال 2015 دیگر در هیچ قسمت تازه‌ای از مجموعه فیلم «مرد آهنی» ظاهر نخواهد شد. اظهارات تازه وی، تکمیل کننده صحبت‌های قبلی اوست.

این اظهارات از این جهت اهمیت دارد که پس از نمایش عمومی موفقیت آمیز«مرد آهنی 4» و فروش 700 میلیون دلاری آن در سطح جهان، اعلام شده است.

برخی از تحلیل‌گران اقتصادی سینما پس از فروش بالای این فیلم در اولین هفته نمایش عمومی خود در بیش از 30 کشور جهان، گفتند به احتمال زیاد داونی جونیور تا قبل از 50 سالگی در قسمت دیگری از مجموعه فیلم «مرد آهنی» ظاهر خواهد شد.

رابرت داونی جونیور در مجموعه «مرد آهنی» در نقش یک صنعت‌گر میلیارد به نام تونی استارک بازی کرده که توانایی تبدیل شدن به ابرقهرمانی به نام مرد آهنی را دارد. او این نقش را در اولین قسمت «آونجرز» در تابستان سال گذشته میلادی هم تکرار کرد.

دومین قسمت «آونجرز» برای نمایش عمومی در اول ماه مه سال 2015 آماده می‌شود. اهل فن می‌گویند قسمت سوم این فیلم، تا زودتر از سال 2017 به روی پرده سینماها نخواهد رفت.

داونی جونیور در این فیلم‌ها، در کنار کریس همسورث، کریس ایوانز، مارک روفالو، ساموئل ال‌جکسن، جرمی رنر و اسکارلت یوهانسن بازی خواهد کرد. هر یک از این بازیگران در قصه «آونجرز»‌ها در نقش یکی از ابرقهرمانان قصه‌های کمیک استریپی شرکت انتشاراتی مارول ظاهر می‌شوند.

اهل فن می‌گویند کمپانی والت دیزنی و شرکت مارول باید برای نقش مرد آهنی در قسمت چهارم «مرد آهنی» یک بازیگر مناسب پیدا کنند. لیوناردو دی کاپریو مهم‌ترین گزینه‌ای است که تا به امروز نام وی برای بازی در این نقش مطرح شده است.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید
دیدگاه های شما پیرامون این نوشتار:
  • Alireza Alireza می‌گه:
    این دیدگاه در روز 1395/10/13 و 10:58 فرستاده شده.

    سلام اگه میشه یه کانال تلگرام برای فیلم سینمایی درست کنید ممنون

    پاسخ : سلام
    کانالش رو خیلی وقته ساختیم
    تبلبغش هم اول سایت هست کلیک کنید وارد کانال بشید

  • هیوا هیوا می‌گه:
    این دیدگاه در روز 1395/10/12 و 16:37 فرستاده شده.

    من مرد اهنی.را خیلی دوست دارم من تونی استارک را که نام اصلی ان رابرت داونی جونیر او یک بازیگری است که از همه ی بازیگر ها بهتر است ولی به من بگید ایران تا به حال چه فیلمی از ابر قهرمانان ساخته است؟

  • mehran mehran می‌گه:
    این دیدگاه در روز 1395/07/13 و 16:33 فرستاده شده.

    سلام و خسته نباشیدفيلم مرد آهنی 4 کي اکران میشه ممنون

  •  می‌گه:
    این دیدگاه در روز 1395/07/04 و 18:41 فرستاده شده.

    فیلمش هنوز ساخته نشده

  • محمد محمد می‌گه:
    این دیدگاه در روز 1394/05/01 و 17:14 فرستاده شده.

    اگر لینک را می گذاشتید بهتر بود

    پاسخ : در صورتی که ساخته بشه حتماً قرار میدیم

  • مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

    هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

    شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
    کد امنیتی رفرش