ما را در گوگل محبوب کنید
آگهی
برترین سایت ابزاردهی جاوا

آخرین فیلم های خارجی و ایرانی

آخرین فیلم های ایرانی آخرین فیلم های خارجی
به کانال تلگرام دانلود فیلم , دانلود آهنگ , دانلود سریال | ایران مدیا دانلود بپیوندید!

یک ماه کاملاً رایگان با همراه اول صحبت کنید

پنجشنبه 16 مهر 1394 مدیر وبسایت اخبار , 1591 بازدید
طرح مکالمه رایگان همراه اول به مدت یک ماه کامل

مدتی هست که اپراتورها پا به عرصه رقابت گذاشتن و برای جذب مشتری طرح های شگفت انگیزی ارائه میدهند ، هم اکنون اپراتور همراه اول هم یک طرح یک ماهه درون شبکه رو قرار داده که به موجب اون شما با پرداخت یک هزینه کم بتونید یک ماه کاملاً رایگان به صورت درون شبکه و همچین قابلیت مکامله با تلفن های شهری هم صحبت کنید ، البته همراه اول یک قدم نسبت به اپراتورهای دیگه جلوتره و اون هم اینه که تلفن ها رو هم جزو درون شبکه محسوب میکنه ولی دو اپراتور دیگه این قابلیت رو ندارن و فقط شماره های خودشون رو درون شبکه محسوب میکنند.

خوب هم اکنون به روش فعال کردن این طرح میپردازیم :

دقت داشته باشید که این طرح برای تمامی سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول قابل اجراست ، اما شما باید کدی رو شماره گیری کنید و بر مبنای میزان سابقه صحبت کردن های شما میزان پرداختی متفاوتی را مشخص میکند ، که با پرداخت اون هزینه این طرح یک ماهه برای شما فعال میگردد.
یعنی هزینه پرداختی فعال شدن طرح بر مبنای میزان سابقه تماس شما کاملاً متغیره ، ممکن است برای فردی پس از شماره گیری مبلغ 1500 تومن درخواست شود تا طرح برای او فعال شود ، ممکن است برای فردی 15 هزار تومن یا بیشتر درخواست شود .

هم اکنون شما کد                            # 1 * 1000*   را شماره گیری کنید تا برای شما مشخص شود که چقدر هزینه از شما کسر میشود تا این طرح برای شما فعال شود.

دقت کنید ، پایان اعتبار این طرح معلوم نیست و ممکن است تا یک ماهه دیگر این طرح منقضی شود ، هم اکنون که ما این مطلب رو قرار دادیم تاریخ 16 مهر 94 است و این طرح همچنان دایر است. پس هر چه سریع تر نسبت به فعال سازی این طرح اقدام کنید تا منقضی نشده.


تبلیغات

ارسال گزارش خرابی




ادرس سایت :
نوع خرابی :
تمایل دارم خودم را معرفی کنم :
توضیحات بیشتری دارم :

کد امنیتی (به انگلیسی) : *


آموزش دانلود

روش دانلود از آپلودبوی در کامپیوتر : کلیک کنید
روش دانلود از آپلودبوی در موبایل : کلیک کنید

برچسب ها

طرح های تشویقی همراه اول , مکالمه رایگان با همراه اول , یک ماه مکالمه رایگان با همراه اول , یک ماه صحبت کردن مفتی با سیم کارت های همراه اول , مکالمه کاملاً مجانی با سیم کارت های همراه اول , 30 روز رایگان با همراه اول صحبت کنید , مکامله موبایلی خود را کاملاً رایگان کنید , مکالمه همراه اول خود را به رایگان تبدیل کنید , 1 ماه کاملاً رایگان با همراه اول صحبت کنید , یک ماه تماس های تلفنی و موبایلی خود را رایگان کنید , تماس های تلفنی و موبایلی خود را رایگان کنید , صحبت کردن مفتی با سیم کارت های همراه اول , طرح تشویقی مکالمه رایگان همراه اول , طرح کاملاً تشویقی یک ماهه برای همراه اول , با همراه اول یک ماه کاملاً رایگان صحبت کنید , کد رایگان شدن مکامله همراه اول و تلفنی شما , این کد را بگیرید و نامحدود رایگان صحبت کنید , با یک کد مکالمه خودتان را کاملاً رایگان کنید , کد مفتی شدن مکالمات موبایلی , یک ماه با یک کد مکالمات خود را کاملاً رایگان و مجانی کنید ,

مایه خرسندی ماست که دیدگاه خود را پیرامون این پست با ما در میان بگذارید.

هر گونه پرسش یا راهنمایی که نیاز دارید را نیز می توانید بیان کنید. به زودی به شما پاسخ خواهیم دید.

شما نیز دیدگاهی برای این نوشتار بفرستید:
کد امنیتی رفرش